Przejdź do głównej zawartości

Turniej futbolu amerykańskiego

08 październik dla Lublina był to sportowy dzień. Na Arenie Lublin odbył się mecz futbolu POLSKA - HOLANDIA. Szczęśliwie zakończony dla Polski, wygraną z dużą przewagą. A wcześniej, przed meczem trwał turniej futbolu amerykańskiego, gdzie zmierzyły się drużyny z Lublina (Tytani Lublin <3), Krakowa (Kraków Football Kings) oraz Katowic (AZS Silesia Rebels). Mecze pełne emocji. Na szczęście skończyły się bardzo pomyślnie dla mojej ulubionej drużyny! Dzięki pokonaniu Krakowa, Tytani Lublin przeszli do następnej fazy rozgrywek. Znaleźli się w półfinale, z Kraków Kings zmierzą się 22.10 w Krakowie!
Mała fotorelacja z tego spotkania :















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Karolina

Sesja powstała przy współpracy z  MAKE UP KATE facebook

Fabian!

Całkowicie zapomniałam, że na moim laptopie znajdują się zdjęcia z sesji z najprzystojniejszym modelem! Fabian to najmłodsza osoba, która stanęła przed moim obiektywem. Z reguły sesje dziecięce nie należą do najprostszych, maluchy nie zawsze chcą współpracować. Natomiast mój model chyba kocha pozowanie. Gdy widzi, że planuję mu zrobić zdjęcie, ustawia się i czeka, niesamowity. :) Uwielbiam z nim sesje, mam nadzieję, że niedługo znów się spotkamy. Na tą chwilę podziwiajmy mojego przystojnego modela! Czarno-białe fotografie są wyjątkowe, zdecydowanie!  Zapraszam na sesje. SNAPCHAT foreverolus INSTAGRAM  mowmiolus

13.03.2016

Gdy pogoda dopisała, trzeba było wybrać się na zdjęcia. Oto efekty.. :)