Przejdź do głównej zawartości

Występ - KRE

Kilka zdjęć z występu kolegi, który robi to, co kocha i wychodzi mu to naprawdę dobrze. Zachęcam do przesłuchania jego piosenek - FANPAGE - KRE 


PRZY OKAZJI ZACHĘCAM RÓWNIEŻ DO KLIKANIA LUBIE TO (http://skodaautomuzyka.pl/pl/zespoly/zespol/kre) W KONKURSIE !

Popularne posty z tego bloga

CZAS NA ZMIANY

Cześć! Witam Was na zaniedbanym przeze mnie blogu, dalej działam fotograficznie, ale bardziej skupiłam się na publikowaniu zdjęć na facebooku niż tutaj. Tak więc wpadłam na pomysł, aby wprowadzić tutaj kilka zmian. Chciałabym tego bloga przeobrazić :D w bloga lifestylowego, takie luźne tematy, codzienność. Czy to mi się uda, czy się odnajdę zobaczymy. Może uda się też poruszyć jakieś tematy fotograficzne. Dużo planów zobaczymy jak z ich realizacją będzie. :) Tak więc teraz czas zmienić wygląd bloga. Może ktoś chce mi doradzić jak to mogłoby wyglądać? Kolory?  Na tą chwilę, gdy blog będzie przechodził przemeblowanie zapraszam Was na mojego facebooka, gdzie możecie zobaczyć moje fotograficzne poczynania!  Ola Rzepecka Fotografia Działamy! Do usłyszenia.

Karolina

Sesja powstała przy współpracy z MAKE UP KATE










facebook

Jagoda

Po dłuższej przerwie dodaję posta, który powinien się pojawić aż trzy lata temu. Dokładnie tyle czasu zbierałyśmy się z Jagodą na sesję. Na szczęście się udało. Co prawda robić zdjęcia w temperaturze -15 bez rękawiczek było dużym wyzwaniem, ale teraz jak patrzę na nie to jestem dumna. Haha, efekt końcowy mi się bardzo podoba, a wam?
Mam nadzieję, że to nie ostatnia sesja!









\
instagram facebook
Zapraszam do komentowania, obserwowania, współpracy :)